1.12.09

Miś i rękawiczki

Na dniach postanowiłam spróbować wydziergać rękawiczki.Nigdy jeszcze nie robiłam rękawiczek ,dla tego próbne zrobiłam malutkie dla Igorka. Wyszły mi nieco niezgrabne.Takie pierwsze koty za płoty :D
Ale najważniejsze że ich właścicielowi odpowiadają :)


 
 
I takiego misia wydziergałam jakiś czas temu.Niestety na razie mam tylko to jedno zdjęcie.Zamierzałam dziś zrobić misiowi sesje.Lecz okazało sie że za sprawką mojego łobuziaka miś stracił jedno oko.
 
Jak uda mi się zrobić misiowi nowe oczka ,wstawię więcej zdjęć.

3 komentarze:

Lacrima pisze...

Super że do mnie wpadłaś dzięki temu ja mogłam zobaczyć Twoje prace :)

Betsypetsy pisze...

I ten pierwszy miś w rękawiczkach sympatyczny i ten drugi w czapeczce i szaliczku cudny :)

Tinko ale z Ciebie zdolna kobitka !

Anonimowy pisze...

nooo piekne te rekawiczki :) jeszcze tez nigdy nie robilam ,ale wszystko przede mna :)